Duizend woorden (2)
De nacht bevat meer kleur dan de dag, aldus Vincent van Gogh. Hij zou nu helemaal zijn ogen uitkijken.
Wekelijks speel ik hier met licht, beweging en kleur. De serie wordt tevens gepubliceerd op www.duizendwoorden.com
- een andere kijk op zaken - cross-media - streaming video - IP.TV - mobile marketing - user generated media - fotografie - user interface design - brand design - digitale audiovisuele technieken - trendwatching - mediafilosofie - onderwijs -
De nacht bevat meer kleur dan de dag, aldus Vincent van Gogh. Hij zou nu helemaal zijn ogen uitkijken.
Wekelijks speel ik hier met licht, beweging en kleur. De serie wordt tevens gepubliceerd op www.duizendwoorden.com
American Express heeft op dit moment in Belgie een aardige cross-media campagne lopen voor de BLUE-card. Aan een van de drukste straten van Brussel staat een interactief billboard waarop foto's worden gepubliceerd die deelnemers op de website van BLUE hebben geupload. Het billboard kun je ook via de live webcam op de site bekijken. Screenshots van de webcambeelden ontvang je overigens ook in je mailbox. Leuke site, leuke campagne. Een ideetje dat ik trouwens in januari 2003 - met Sony en/of Heineken als beoogd sponsor - ter uitwerking bij studenten van NieuweDingenDoen neerlegde.
Het merk MAXIMA mag gebruikt worden om cosmetica, juwelen en kleding onder de naam MAXIMA in de Benelux op de markt te brengen. De vraagprijs voor het merk is 500.000,-. Euro. Eventuele bieders kunnen hun interesse tonen via www.MerkenTeKoop.nl. Het merk waar het om gaat is het woordmerk MAXIMA. Dit betekent dat de koper zelf kan bepalen in welk lettertype of welke vorm hij het merk MAXIMA gaat gebruiken, dat heet dan beeldmerk.